HTC
All for your HTC
 
 
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 20:15 ::  نويسنده : طاها حامی فر

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Tom و Ben در کنار هم، اخبار گو می شوند . بسیاری از کاربران از برنامه های Talking Tom Cat و Talking Ben استفاده کرده اند که هر کدام به نوبه خود دارای حرکات خنده آور هستند حال این دو کاراکتر به کنار یکدیگر آمده اند تا تمامی تجربیات خود را در خندان شما به یکباره استفاده کنند و لحظاتی شاد را برایتان فراهم آورند .



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : طاها حامی فر

color1 افکت های فوق العاده با Color Touch Effects v1.8

با کمک این نرم افزار ، میتوانید به عکس های خود، افکت هایی فوق العاده زیبا و درخشان اضافه کنید. نحوه اجرای کار بدین صورت است که ابتدا عکس را انتخاب میکنید. سپس با یک کلیک کل عکس را به حالت سیاه و سفید در می آورید. حالا به هر قسمت از عکس که دست بزنید رنگی خواهد شد. نکته جالب اینجاست که رنگ های ایجاد شده بسیار با کیفیت و درخشان خواهد بود.



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : طاها حامی فر

old1 چهره پیری شما با Make me Old v1.1

آیا دوست دارید چهره پیری خود را ببینید؟ آیا میخواهید ببینید وقتی که پیر شدید، چهره تان چطور خواهد بود؟ پس از نرم افزار جالب make me old استفاده کنید. با کمک Make me Old میتوانید عکس خود را وارد برنامه کرده و سپس آن را با افکت های مخصوص برنامه مشاهده کنید. همچنین خودتان نیز میتوانید با ایجاد تغییراتی، عکس را واقعی تر کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : طاها حامی فر

love1 لایو والپیپر Love Life Wallpaper v1.0

ولنتاین مقدس نزدیک است. بنابراین اندروید شما نیز باید حال و هوای متفاوتی را تجربه کند. برای ایجاد این تغییر که عموماً عاشقانه خواهد بود میتوانید از این لایو والپیر زیبای  استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


amp1 موزیک پلیر قدرتمند PowerAMP Music Player v2.0.5

 power AMP یک پخش کننده ی قدرتمند موسیقی برای تلفن های همراه آندرویدی است. این پخش کننده فرمت های mp3، mp4/m4a، ogg, wma*، flac، wav، ape، wv، tta را می تواند به راحتی پخش کند. ۱۰ باند اکولایزر گرافیکی بهینه سازی شده برای همه فرمت های پشتیبانی شده است. یکی از ویژگی های این برنامه تنظیمات و باس های جداگانه است. از دیگر ویژگی این برنامه پخش آهنک از فولدر و همچنین به صورت یک لیست از آهنگ های دلخواه، ۴ ویجت ، ۲ نوع ویجت قفل صفحه نمایش، ویرایشگر تگ و … می باشد.



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : طاها حامی فر

sira تم زیبای Sira Theme GO LauncherEX v1.2

تم زیبا و با کیفیت SIRA یکی دیگر از تم های گرافیکی سازگار با لانچر بسیار محبوب GO Launcher EX می باشد. این تم بیش از ۲۵ آیکون جدید و دوست داشتنی و رنگارنگ دارد و والپیپر های آن بسیار زیبا است. ظاهر جدید این تم زیبا، میتواند اندروید شما را از حالت یکنواخت خارج کند.

سازگار با لانچرGO Launcher EX

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : طاها حامی فر

angry11 بازی هیجان انگیز Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0

در روز های تعطیلات سال اژدها در کشور چین، هنوز هم پرندگان ما از تعقیب کردن خوک ها دست بر نداشته اند. نام این نسخه جدید  year of the dragon است که سراسر پر از خوک ها و پرنده هاست. با نشانه گیری های دقیق خود، قلعه خوک های بدجنس را نابود کرده و آنها را از بین ببرید. در این بازی نیز عقاب های اژدهایی به کمک پرندگان خشمگین آمده اند.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان HTC و آدرس htcmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 94361
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت